Ρώμη, Αεροδρόμιο Fiumicino. Έξοδος αναχώρησης η D7 και ακολουθούμε τη σήμανση του αεροδρομίου. Φτάνουμε εμπρός στο πρώτο «βοήθημα» που δείχνει η διπλανή φωτογραφία. Πάμε δεξιά ή αριστερά; Το άρθρο συζητά σχεδιαστικά προβλήματα που σχετίζονται με τη σήμανση και παρουσιάζει τον προβληματισμό στον τρόπο παρουσίασης πληροφορίας, ο οποίος μπορεί να είναι μεν ακριβής, εντούτοις σημασιολογικά προβληματικός και να οδηγεί τελικά σε ένα μη εργονομικό σχέδιο.

Άρθρο της Ε. Βασιλείου

Στις αρχές Δεκέμβρη κατατέθηκε η πρόταση – οδηγία με στόχο την καθιέρωση των διαδικτυακών κανόνων προσβασιμότητας στις κυβερνητικές σελίδες των μελών κρατών. Σύμφωνα με τα στατιστικά που παρατίθενται στην οδηγία, σήμερα μόνο το 10% των ιστοσελίδων είναι προσβάσιμες σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι κυβερνητικές σελίδες εμπεριέχουν πληροφοριακό κείμενο που είναι σημαντικό για όλους τους πολίτες ως προς την διαθεσιμότητα του.

fleksyΆρθρο ειδικά για τον ιστότοπο της ΕΕΕ από το Βασίλη Ράππο, σταλμένο από το μακρινό San Francisco. Ο Βασίλης ανάμεσα στις σπουδές του στο ΕΜΠ «έστησε» με δύο φίλους μια start-up εταιρία για mobile apps. Αισίως μια από τις ιδέες τους – το πληκτρολόγιο “Fleksy” για τυφλό σύστημα σε smartphones– έχει τραβήξει αισθητά την προσοχή και την ανάλογη χρηματοδότηση αμερικανών επενδυτών. Ο Βασίλης, με γλώσσα ελεύθερη τεχνοκρατίας, περιγράφει ζωντανά την ιδέα πίσω από το πληκτρολόγιο Fleksy, το σχεδιασμό της εμπειρίας χρήσης του(UX), τους σχεδιαστικούς συμβιβασμούς και την συνολική χρηστική, και νοηματική ισορροπία. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία!
Ολόκληρο το άρθρο
Δείτε το Fleksy στο http://fleksy.com.

Σε πολυκατοικίες με ημιαυτόνομο σύστημα θέρμανσης η κατανάλωση καυσίμου αυξάνεται σημαντικά αν το κάθε διαμέρισμα ζητά θέρμανση κατά το δοκούν χωρίς κάποιο συντονισμό. Η επιπρόσθετη δαπάνη «της αυτονομίας» μπορεί να υπερβεί και το 25% του συνολικού κόστους θέρμανσης της πολυκατοικίας

Διαβαστε τι άρθρο